Опис курсу
Даний дводенний курс The Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise (CCET) v1.0 вчить інженерів відділів впровадження та підтримки швидко усувати неполадки в роботі контактного центру. Cisco® PCCE - це контакт-центр корпоративного класу у вигляді готової розгортання моделі, яка пропонує спрощене впровадження, експлуатацію та обслуговування. Студенти курсу навчаться використовувати методи і інструменти для діагностики поширених проблем розгортання та експлуатації Cisco Contact Center Enterprise.
Аудиторія
- Інженерам відділів впровадження
- Менеджерам проектів впровадження
- Інженерам відділів технічних продаж
Попередні вимоги
Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:
- Глибокі знання роботи компонентів комп'ютерних мереж: Windows A / D, SQL Server, маршрутизатори, комутатори
- Глибокі знання принципів роботи IP-мереж
- Впевнений досвід адміністрування Cisco Packaged Contact Center Enterprise
- Досвід впровадження Cisco Packaged Contact Center Enterprise
- Досвід адміністрування і пошуку несправностей в роботі голосових шлюзів і Cisco Unified Communications Manager
Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):
- Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF)
- Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
- Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)
- Implementing and Administering Cisco Solutions (CCNA)
- Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)
- Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA)
- Implementing Cisco Contact Center Enterprise (CCEI)
Цілі курсу
Після проходження даного курсу слухачі будуть вміти:
- Описувати процеси всередині контакт-центру, необхідні для усунення неполадок і підтримки процесу розгортання PCCE.
- Використовувати безліч доступних діагностичних інструментів для усунення неполадок в середовищі PCCE.
- Застосовувати інструменти і методи усунення неполадок для вирішення проблем з цифровими сертифікатами, Cisco Finesse і розгортанням PCCE.