Опис курсу
Даний курс The Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF) v1.0 дає огляд рішень Cisco® Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) і Unified Contact Center Enterprise.
Ви отримаєте уявлення про основи роботи контакт-центрів, познайомитеся з доступними рішеннями Cisco для побудови оптимального контакт-центру, виходячи з цілей і завдань вашого бізнесу або бізнесу замовників. Ви вивчіть ключові особливості та функціональні можливості сімейства продуктів Cisco Contact Center Enterprise (CCE), включаючи архітектуру, основні системні компоненти та інструменти, використовувані для адміністрування і звітності.
Даний курс є основою для проходження поглиблених курсів з розгортання, налаштування, обслуговування рішень Cisco CCE.
Аудиторія
Курс слід відвідати:
- Менеджерам проектів
- Бізнес-консультантам
- Інженерам команди впровадження
- Менеджерам, контролюючим розгортання корпоративного контактного центру
- Менеджерам відділів технічні продажі
Попередні вимоги
Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:
- Базові знання про роботу мережевих механізмів (Windows Active Directory, SQL) і мережевих пристроїв (сервери, маршрутизатори, комутатори) будуть корисні, але не є обов'язковою вимогою
- Досвід роботи з Unified Communications Manager і голосовими шлюзами
- Базове розуміння роботи IP-мереж
Щоб відповідати рівню попередніх вимог Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):
Цілі курсу
Після проходження даного курсу слухачі будуть вміти:
- Розбиратися в технічному портфоліо Cisco Contact Center
- Перераховувати ключові компоненти архітектури Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) і їх функції
- Описувати як виклики проходять через PCCE
- Перераховувати основні інструменти настройки, створення скриптів, звітності в PCCE
- Мати базове уявлення про додаткові функції PCCE