Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)

 

Опис курсу

Даний курс пропонує початкові знання, необхідні для проходження тренінгів рівня CCNP Collaboration. Він також підходить для першого знайомства слухачів з інфраструктурою спільної роботи Cisco.

Аудиторія

  • Кандидати на отримання статусу CCNP Collaboration
  • Системні адміністратори
  • Мережеві інженери
  • Системні інженери

Попередні вимоги

Даний тренінг відноситься до початкового рівня. До компетенції слухачів не пред'являється ніяких особливих вимог, але такі навички будуть корисними і зроблять прослуховування тренінгу більш комфортним:

  • Загальна комп'ютерна грамотність та навички роботи з браузером.
  • Знання інтерфейсу командного рядка Cisco Internetwork Operating System (Cisco IOS®)

Цілі курсу

Після закінчення даного курсу слухачі зможуть:

  • Розуміти принципи роботи рішення для спільної роботи Cisco, а також роль ключових пристроїв і платформ в цьому рішенні.
  • Налаштовувати і змінювати ключові параметри Cisco Unified Communications Manager (CM), включаючи параметри сервісів, глобальні параметри, CM групи, налаштування часу і пулів пристроїв.
  • Розгортати IP телефони із застосуванням автоматичної реєстрації, а також за допомогою ручної настройки, шукати причини неможливості реєстрації телефонів.
  • Описувати процес встановлення і руйнування з'єднань із застосуванням протоколів SIP і SDP.
  • Керувати обліковими записами користувачів в Cisco Unified Communications Manager (локальними і отриманими за LDAP), включаючи настройку користувальницьких груп, сервісних профілів і UC сервісів.
  • Налаштовувати елементи dial plan, що відносяться до інфраструктури, зосередженої на одному сайті, включаючи настройку Route Group, Local Route Group, Route List, Route патернів, Translation патернів, SIP транков, and SIP Route патернів.
  • Наполягати доступ пристроїв і номерів до сервісів.
  • Налаштовувати Cisco Unified Communications Manager для роботи з Cisco Jabber і впроваджувати ключовий функціонал для кінцевих користувачів (call park, softkeys, загальні лінії і pickup групи).
  • Впроваджувати простий SIP dial plan на голосових шлюзах Cisco для підключення до телефонної мережі загального користування.
  • Керувати доступом до медіа ресурсів всередині Cisco Unified Communications Manager і голосових шлюзів.
  • Працювати з інструментами управління і створення звітів, такими як Unified Reports, Cisco Real-Time Monitoring Tool (RTMT), Disaster Recovery System (DRS) і Call Detail Records (CDRs).
  • Розуміти необхідні умови для впровадження відео телефонів в Cisco Unified Communications Manager.
  • Описувати процес інтеграції Cisco Unity® з Cisco Unified Communications Manager. і поведінку обробника викликів за замовчуванням.

Зміст курсу

Даний тренінг дає навички і знання, необхідні для адміністрування і підтримки простий VoIP інфраструктури, побудованої із застосуванням продукту Cisco Unified Communications Manager і голосових шлюзів, і зосередженої на одному майданчику. В курсі розглядаються базові параметри Cisco Unified Communications Manager, процеси управління пристроями (IP телефонами і відео телефонами Cisco), користувачами, медіа ресурсами, а також інструменти Cisco Unified Communications Manager, необхідні для успішного пошуку та усунення несправностей. Також ви зможете ознайомитися з базовими принципами побудови маршрутизації викликів на голосових шлюзах Cisco із застосуванням протоколу SIP.

Prices & Delivery methods

Classroom training

Duration
5 days

Price
  • Ukraine: US $ 2 600,–
Online training

Duration
5 days

Price
  • US $ 2 600,–

Дати та реєстрація

Click on town name or "Online Training" to book

Ukraine

Київ
Instructor-led Online Training:   This is an Instructor-Led Online course
This is a FLEX course, which is delivered both virtually and in the classroom.