Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)

 

Опис курсу

Даний курс The Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA) v1.0 дає уявлення про потоках викликів в Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE), включаючи інтелектуальну маршрутизацію, обробку викликів, механізми Computer Telephony Integration (CTI), багатоканальне управління контактами через IP -інфраструктуру. Під час практичних лабораторних робіт слухачі отримають навички використання адміністративних інструментів для виконання стандартних операцій і рутинних завдань додавання, переміщення, зміни параметрів вхідних потоків контакт-центру.

Курс допоможе:

  • Навчитися використовувати Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCE) для плавної інтеграції вхідних і вихідних голосових додатків в середовищі з декількома каналами зв'язку.
  • Навчитися керувати функціями багатоканальних контакт-центрів.

Аудиторія

  • Менеджерам проектів
  • Адміністраторам Contact Center Enterprise (CCE)
  • Інженерам команди впровадження
  • Менеджерам відділів технічні продажі
  • Попередні вимоги

Попередні вимоги

Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:

  • Базові знання про роботу мережевих механізмів (Windows Active Directory, SQL) і мережевих пристроїв (сервери, маршрутизатори, комутатори) будуть корисні, але не є обов'язковою вимогою
  • Досвід роботи з Unified Communications Manager і голосовими шлюзами
  • Базове розуміння архітектури і принципів роботи Cisco Unified Contact Center Enterprise

Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):

Цілі курсу

Після проходження даного курсу слухачі будуть вміти :

  • Використовувати інструменти настройки CCE і створення скриптів
  • Налаштовувати dialed number, call type, media routing domain
  • Створювати базовий скрипт Cisco Intelligent Contact Management (ICM)
  • Налаштовувати агенти і skill-групи
  • Налаштовувати базові функції Interactive Voice Response (IVR)
  • Впроваджувати атрибути і точні черзі
  • Налаштовувати Ring-No-Answer (RONA)
  • Підвищувати ефективність агентів
  • Створювати і тестувати базове прілоденіе Voice XML (VXML)
  • Використовувати в налаштуваннях roles, departments, business hours
  • Створювати звіти в Cisco Unified Intelligence Center (CUIC) за допомогою Reporting tool

Наступні курси

Prices & Delivery methods

Classroom training

Duration
4 days

Price
  • Ukraine: US $ 2 200,–
Online training

Duration
4 days

Price
  • on request

Дати та реєстрація

Currently there are no training dates scheduled for this course.